Fri Fragt over 2000 kr – Dansk Design – Hurtig levering

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Out-Nordic APS
Høje Støvring 168
9530 Støvring

CVR: 43711431

 

Kontakt information:

Mail: info@outnordic.dk

 

Betaling

Out-Nordic APS modtager online betalinger med Dankort, Visa, Mastercard via Pensopay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller afhentes fra vores lager. Dette medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms og prissætning er i danske kroner (DKR)

Out-Nordic APS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Out-Nordic APS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

 

Levering

Leveringstiden for din ordre er under normale omstændigheder 2-5 dage

Vi sender din ordre med fragtmand, ved mindre forsendelse sendes der med levering via pakkeshop. 

Alle ordre leveres til kantsten med mindre andet er aftalt, det kan aftales at ordren sættes forsvarligt i have, carport eller et tredje sted.  

For at få leveret din ordre skal adressen være tilgængelig, sådan en lastbil kan ankomme på den angivne adresse. Er adressen svær fremkommelig, bedes du kontakte vores kundeservice for nærmere aftale. gælder

 

Fragtpriser

Gælder levering i Danmark herunder brofaste øer. 

Fri fragt ved køb over Kr. 5000 kr. 

Fragtfri afhentning på vort lager i Støvring. 

Levering til ikke brofaste øer i Danmark – Kontakt os for nærmere aftale. 

Levering Europa og Norden – Kontakt os for nærmere aftale. 

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholdes af kunden. 

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail info@outnordic.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

 

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Out-Nordic APS at vurdere varens stand.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl på produktet. 

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Out-Nordic APS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger der altid forud aftales med Out-Nordic APS. 

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Out-Nordic APS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang og efter aftale, reklamationer sendt retur uden forgående aftale afvises. .

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Out-Nordic APS
Høje Støvring 168

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Out-Nordic APS, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Out-Nordic APS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Out-Nordic APS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Out-Nordic APS er: Stine Vetter Jørgensen. 

Vi opbevarer og transmitterer ikke kunde oplysninger krypteret.

Som registreret hos Out-Nordic APS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@outnordic.dk.

 

Cookies

På www.outnordic.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

 

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på www.out-nordic.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Log statistikken anvendes kun med det formål, at optimere Out-Nordic APS’s hjemmeside.

 

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:

https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

 

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:

http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@outnordic.dk